El Registre General de l'MET té com a funció acreditar l'entrada i recepció dels documents que es presenten, així com la sortida de tots els escrits i notificacions que emanen de l'IMET, de conformitat amb allò que disposen els articles 38 de la Llei de Règim Jurídic i del Procediment Administratiu Comú i 151 i següents del Reglament d'Organització i Funcionament de les Entitats Locals. Article
El Registre General s'organitza en base a un Registre General d'ENTRADA i 4 Registres de SORTIDA, un per a cada Servei (Gestió, Treball, Educació i EFAV) així com aquells registres telemàtics que poguessin crear-se, de forma coordinada, interconnectada i integrada informàticament, de conformitat amb la normativa que els regula i amb aquest reglament.
L'oficina del Registre General d'entrada de l'IMET s'ubica a l'InfoIMET i els diferents Registres de sortida per a cada un dels serveis s'ubiquen al Servei de Gestió de l'IMET.
Fins que no entri en funcionament el registre telemàtic de l'IMET els escrits i sol·licituds adreçats a l'IMET s'hauran de presentar en format paper.
L'horari de l'oficina del Registre General d'entrada, situat a l'InfoIMET, serà el que s'especifiqui a l'apartat corresponent de la pàgina WEB de l'IMET per a cada període.
Els Registres de sortida de cada un dels Serveis de l'IMET funcionaran tots els dies hàbils, durant l'horari de treball del Servei de Gestió de l'IMET, a excepció dels períodes de vacances d'agost i Nadal, en els quals, l'IMET resta tancat.
A l'oficina del Registre General d'entrada (InfoIMET) hi haurà sempre en un lloc ben visible un rètol en el que s'informi als ciutadans dels seus horaris d'obertura i atenció al públic, a efectes del Registre. Aquesta informació haurà de constar igualment al web municipal.
Si desitgeu utilizar el registre en línia podeu accedir al SERVEI DE TRAMITACIÓ AVANÇADA