Menú

Sol·licitud genèrica Ajuntament (tràmits no especificats al Catàleg de Tràmits)

Comparteix:

TRÀMIT MUNICIPAL

El Registre General és l'instrument que permet controlar el flux de comunicació entre l'Ajuntament de Vilanova i la Geltrú i la ciutadania o altres organitzacions i que dona fe de si s'ha produït o no aquesta comunicació. La seva finalitat és preservar els drets dels ciutadans i els de la mateixa Administració.

L'anotació al Registre de la nostra sol·licitud ens permet tenir constància de la seva recepció per part de l'Ajuntament i inicia el còmput dels terminis legals. Alguns dels tràmits que es poden realitzar amb l'Ajuntament requereixen, com a pas inicial, l'anotació al Registre de la sol·licitud adient.

Es pot realitzar l'anotació al Registre de manera presencial i per via telemàtica, a través del Servei de Tramitació Avançada (vegeu requeriments).

Cal tenir en compte que es pot registrar per via telemàtica mitjançant la "Sol·licitud genèrica" qualsevol tràmit que es pot fer amb l'Ajuntament i que no tingui un formulari de sol·licitud en línia específic al Catàleg de Tràmits i Gestions. Abans d'utilitzar la instància genèrica en línia cal comprovar al Catàleg de Tràmits si el tràmit que es vol realitzar té ja associat un formulari en línia específic que permet realitzar la mateixa gestió, d'una manera més adequada.

Quan les sol·licituds que disposin d'un formulari específic siguin realitzades a través de la instància genèrica es requerirà a l'interessat/da que en un termini de deu dies faci servir el formulari correcte. En cas de no fer-ho, es considerarà que desisteix de la seva petició.

Aquest tràmit no es pot utilitzar per presentar factures a l'Ajuntament. Les factures s'han de presentar en format electrònic a través de l'EFACT: https://seuelectronica.vilanova.cat/factura_electronica.

Com es pot tramitar:
En línia a STA

A l'apartat Procediment d'aquesta mateixa pàgina s'expliquen les condicions específiques d'aquest servei.

Requereix identificació mitjançant idCAT Mòbil, Cl@ve o certificat digital

Presencialment
Cal omplir el document "Model general de sol·licitud" o el "Modelo general de solicitud" i portar-lo a:
Casal Municipal de la Gent Gran
carrer de Josep Llanza, 4
Tel.: 938169029
Centre Cívic del Molí Vent
Carrer de l'Aigua, 203-205
Tel.: 938151845
Centre Cívic i Esportiu La Collada - Els Sis Camins
Carrer de la Turbina, 19
Tel.: 938100240
Centre Cívic La Geltrú
Plaça de l'Associació d'Alumnes Obrers, 1
Tel.: 938147406
Centre Cívic La Sardana - Teresa Basora
Carrer de Josep Anselm Clavé, 74
Tel.: 938101484
Centre Cívic Mar
Passeig Marítim, 73
Tel.: 938140000 (ext 2236)
Centre Cívic Sant Joan
Jardins de Francesc Macià, s/n
Tel.: 938158042
Centre Cívic Tacó
Avinguda de Vilafranca del Penedès, 26
Tel.: 938936358
Oficina d'Atenció Ciutadana - OAC
Plaça de la Vila, 8
Tel.: 938143900/ 010 Preu trucada del 010: 0,15 € per a l'establiment de trucada i 0,18 € per minut

Qui el pot demanar?

- La persona interessada o afectada pel tràmit.
- Un/a representant degudament autoritzat/da.

Temps mitjà de resolució

Quan es recepciona es traspassa al Servei corresponent immediatament

Procediment

Canal presencial

Aquest tràmit, "Sol·licitud genèrica", fa referència a tots aquells tràmits que pots fer amb l'Ajuntament i no tenen una representació específica al Catàleg de Tràmits i Gestions (potser perquè no són massa freqüents). En aquests casos, pots fer servir el Model general de sol·licitud (en la seva versió catalana, aranesa o castellana) per portar-la al Registre municipal (OAC).

 

Canal electrònic (via internet)

El formulari en línia fa servir el servei d'identificació "Vàlid" de l'AOC. Per identificar-se cal certificat digital o idCAT Mòbil.

Caldrà emplenar la sol·licitud genèrica en línia. Si cal, es poden pot adjuntar altres documents, amb aquestes condicions:

  • Formats admesos: doc, docx, gif, jpeg, jpg, pdf, rar, xls, xlsx, zip
  • Mida màxima: 12MB

Un cop la instància s'ha enviat, el registre emetrà automàticament un justificant de la recepció, que deixarà constància del seu número d'assentament.

Aquest sistema funciona cada dia de l'any, durant les 24 hores del dia. A efectes de còmputs de terminis, la recepció de documents en un dia inhàbil es considerarà efectuada el primer dia hàbil següent.

Consulta tots els tràmits relacionats amb:

Educació
T'ha sigut útil aquesta pàgina? SiNo
Les teves valoracions ens serveixen per millorar
Moltes gràcies per la teva col·laboració